Onze Diensten

AB Office Support biedt u ondermeer de volgende diensten aan:

Administratieve ondersteuning:

  • invoeren van bedrijfsboekhoudingen
  • debiteuren- en crediteurenbeheer
  • administratieve begeleiding bij projecten
  • omschrijven van bedrijfsprocessen en vastleggen in handboeken
  • het opzetten, uitwerken, versturen en nabellen van mailingen
  • het verwerken en actualiseren van diverse (database)bestanden
  • invoeren, bijhouden en actualiseren van gegevens
  • sjablonen ontwerpen volgens huisstijl in o.a. Word, Excel, etc.

Secretariële ondersteuning:

  • verzorgen van correspondentie, offertes, facturatie, etc.
  • opmaken, corrigeren, redigeren van teksten
  • opzetten, onderhouden en opschonen van bijvoorbeeld archieven
  • notuleren van vergaderingen en/of meetingen
  • opmaken van diverse bestanden, volgens huisstijl, in Excel, Word, etc.
  • schrijven en opstellen van teksten voor bijvoorbeeld brochures,    
    menukaarten, personeelsbladen etc.
  • (re)organiseren van secretariële en administratieve processen
  • het opzetten en uitwerken van cursusmateriaal voor bijvoorbeeld
    opleidingen en/of informatieavonden
  • het opzetten en onderhouden van (personeels)dossiers
  • websitebeheer: het onderhouden en actualiseren van uw website

Voor nadere informatie over mogelijkheden, diensten en tarieven of voor het aanvragen van een vrijblijvende offerte, kunt u altijd contact met ons opnemen.

AB Office Support
Van Vredenstraat 69
7415 SX  Deventer

Telefoon: 06-12401621
Mail: info@abofficesupport.nl