Onze Diensten
AB Office Support biedt u ondermeer de volgende diensten aan:
Administratieve ondersteuning:
- invoeren van bedrijfsboekhoudingen
- debiteuren- en crediteurenbeheer
- administratieve begeleiding bij projecten
- omschrijven van bedrijfsprocessen en vastleggen in handboeken
- het opzetten, uitwerken, versturen en nabellen van mailingen
- het verwerken en actualiseren van diverse (database)bestanden
- invoeren, bijhouden en actualiseren van gegevens
- sjablonen ontwerpen volgens huisstijl in o.a. Word, Excel, etc.
Secretariële ondersteuning:
- verzorgen van correspondentie, offertes, facturatie, etc.
- opmaken, corrigeren, redigeren van teksten
- opzetten, onderhouden en opschonen van bijvoorbeeld archieven
- notuleren van vergaderingen en/of meetingen
- opmaken van diverse bestanden, volgens huisstijl, in Excel, Word, etc.
- schrijven en opstellen van teksten voor bijvoorbeeld brochures,
menukaarten, personeelsbladen etc. - (re)organiseren van secretariële en administratieve processen
- het opzetten en uitwerken van cursusmateriaal voor bijvoorbeeld
opleidingen en/of informatieavonden - het opzetten en onderhouden van (personeels)dossiers
- websitebeheer: het onderhouden en actualiseren van uw website
Voor nadere informatie over mogelijkheden, diensten en tarieven of voor het aanvragen van een vrijblijvende offerte, kunt u altijd contact met ons opnemen.
AB Office Support
Van Vredenstraat 69
7415 SX Deventer
Telefoon: 06-12401621
Mail: info@abofficesupport.nl