Werkwijze

AB Office Support kan uw bedrijf op verschillende manieren administratieve en/of secretariële ondersteuning bieden.

Kennismakingsgesprek / Oriëntatiegesprek
Als eerste vindt er een kennismakings- en oriëntatiegesprek plaats. Hierin kunt u aangeven van welke diensten u gebruik wilt maken, wat de problemen zijn en waar u tegen aan loopt. We bespreken hoe we de problemen kunnen oplossen om vervolgens gezamenlijk de doelstellingen te bepalen. Naar aanleiding van dit gesprek kunnen er een aantal mogelijkheden zijn voor ondersteuning.

Het vaste urencontract
Via het zogenoemde "vaste" uren contract worden een aantal uren per week, in overleg met u, gereserveerd (bijvoorbeeld 4 uur). Wij komen dan op locatie alle voorkomende werkzaamheden voor u verrichten. Het voordeel van het vaste uren contract is dat de kosten per maand bekend zijn. Flexibiliteit is ons motto. Wanneer bepaalde werkzaamheden niet uitgevoerd kunnen worden binnen de gereserveerde uren kunnen er altijd extra uren ingepland worden.

Het urencontract
Bij het urencontract worden vooraf de werkzaamheden bepaald (bijvoorbeeld invoeren van uw boekhouding) en een schatting gemaakt van de uren die nodig zijn om de werkzaamheden te volbrengen. Vervolgens krijgt u een factuur van de daadwerkelijk gewerkte uren. Het urencontract heeft een flexibel karakter waarbij in overleg de werkzaamheden op locatie of op afstand uitgevoerd kunnen worden.

Boekhouding
Ook het invoeren van uw boekhouding kunnen wij op verschillende manieren voor u verzorgen. Heeft u een eigen boekhoudsysteem? Geen probleem. Over het algemeen kunnen wij uw systeem via inbellen benaderen. Heeft u geen boekhoudsysteem? Ook geen probleem, wij bieden verschillende mogelijkheden.

AB Office Support kan u boekhouding verzorgen voor aantrekkelijke tarieven, maar u kunt ook zelf een programma aanschaffen. AB Office Support kan u, samen met een expert, adviseren welk pakket voor uw bedrijf het meest geschikt is. Vraag hiervoor vrijblijvend een adviesgesprek of een offerte aan.

Accountant of financieel adviseur
Heeft u voor uw boekhouding een "eigen" accountantskantoor of financieel adviseur? Wij zorgen ervoor dat de boekhouding op tijd bij hen aangeleverd wordt. Heeft u geen accountant of financieel adviseur? Dan kunt u ook gebruik maken van de financieel adviseur van AB Office Support.   

Flexibel, op maat, professioneel, zakelijk maar altijd persoonlijk.
Dat is de kracht van AB Office Support.

 

 

AB Office Support
Van Vredenstraat 69
7415 SX  Deventer

Telefoon: 06-12401621
Mail: info@abofficesupport.nl